I know that it's been a while

Kategori: Allmänt

Hallå!
Började min dag med att kolla på julkalendern, åh den är så bra i år!!
Åt även pankakor till frukost idag, hej dåligt samvete. Haha nejdå jag får ju äta sånt nu i December om jag vill.
Just nu håller jag på och fixar mina småsystrar som ska iväg till farmor och farfar en stund, sen ska jag sätta på en film och mysa hela morgonen. Haha såg precis att min minsta syster har ett jätte stort blåmärke på ena kinden. Haha gissa vad hon har gjort? Igår så var hon och mina andra systrar i våran lilla backe vid vändplatsen nära vårat hus och åkte pulka. Och Alma satte sig på en pulka och åkte iväg.. Problemet var bara att i vändplatsen stod min morbrors bil, tror ni inte att hon lyckas åka precis mot den och hamna under bilen eller? Haha jodå det gjorde hon, och hon lyckades slå i kinden också, så pappa fick springa dit och hämta henne under bilen. Hahah så dålig! Så nu är hon blå på hela kinden. Haha lilla gosan.
 
Eftersom min kamera inte funkar längre så kanjag inte gå ut och ta kort i det fina vädret, så jag tror att jag ska ta och baka lite julgodis..Låter bra tycker jag! Ha en bra dag, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: