Da'n före da'n före doppare da'n

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Sov ganska länge idag mot vad jag brukar göra, men det är för att jag inte mått så bra inatt så fick inte så mycket sömn.
Mår lite bättre idag vilket är jättebra! För vill inte vara sjuk på julafton ju!!
Denna morgon började jag med att kolla på Musses jul i ankeborg/ankiborg (hur stavas det?) Och ätit lussekatter, julgodis och druckit te med mina systrar. Ska även slå in mer julklappar idag eftersom jag aldrig blir klar med det. Åh bara 2 dagar kvar. Är så himla glad, älskar den här tiden! Förutom en sak... Det var inte batteriet som var felet i kameran tydligen, för nu fungerar den inte igen :( Ingen kamera på julafton :((((((((
Jaja får ta kort med mobilen.. Haha fult.
Men nu ska vi se en till film, vi hörs lite senare. Puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: