So please don't go away

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Just nu sitter jag här i soffan och dricker te och är glad för har fått reda på att vi börjar 9 istället för 8 idag, alltid lika skönt! 
Bloggade inget igår, men min dag såg ut såhär:
Mötte upp Amanda och Frida på morgonen på cyklade ner till stan för att titta på en teater med alla nior.
Sen cyklade vi tillbaka till skolan och så bockade vi av ett NP i Spanska, så himla skönt! Sen hade vi ekonomi provet och det gick riktigt bra fakstiskt! Sen när jag kom hem så skrev jag några kapitel i en Engelsk bok om mej själv, och sen tog jag mej en rejäl PW med pappsen, haha bägge två lika svettiga när vi kom in men det var skönt! Och avslutade kvällen med Prison Break.
Idag börjar skolan med minimaran, men pga min astma så slipper jag utsätta mej för den. Haha det är så jäkla skönt att slippa!!!
Och sen ska vi bara se på film idag tror jag, så det blir en lugn dag.
Okej nu blev detta ett lite längre inlägg än vad jag hade tänkt.. Vi hörs senare, lovar!
Puss och kram.
 
Rätt så gammal bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: