Hej igen

Kategori: Allmänt

Haha oj vilken skräll att min blogg krashade 2 sekunder efter att jag börjat skriva igen. Jag vet att jag är totalt värdelös på det här med att blogga, jag kommer aldrig på nått att skriva om. Och att skriva om mina dagar varje dag är ju jätte tråkigt att läsa om eftersom jag nästan aldrig gör nått speciellt. Jag gör ju typ samma sak varje dag.
Nej vi får se, kanske så kommer den där bloggkänslan tillbaka till mej eller så gör den inte det.
 
Och medan jag ändå är inne här kan jag ju lika gärna berätta om vad jag gör just nu och vad jag ska göra idag så finns det nått att läsa iallafall.
Just nu sitter jag i min säng med olivolja i håret och äter frukost. Japp ni läste rätt, olivolja. Mitt hår blir så torrt vid den här tiden på året och då läste jag att om man har i olivolja i håret en halvtimme innan man duschar så ska det bli bättre. Haha så jag tänkte att jag skulle testa iallafall, kan ju återkomma med resultat senare.
Och senare ska jag iväg och sola solarium så jag är lite mindre vit till nyår iallafall, men hoppas ni får en bra dag! Kram på er!
 
Dåligt med egna bilder hos mej just nu, men Weheartit finns alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: