I still turn to you

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hann inte blogga igår, förlåt för det.
Idag är det rätt så fullt upp också. Ska duscha, storhandla med mamma och göra 2 arbeten till skolan.
 
Ska även försöka få med mej någon till vårdcentralen i skranta för att kolla på min handled. Mamma vill att jag ska vänta till torsdag så att hon kan följa med, men jag har så jäkla ont så jag vill inte vänta! Kanske kan få med mej farfar eller någon. Och eftersom jag inte bloggat så aktivt så vet ni ju inte vad som hänt... Jag vet ioförsig inte heller vad som hänt för jag kan inte minnas att jag har skadat mej liksom haha... Men helt plötsligt så hade jag jätteont i min handled för en vecka sen ungefär, och jag har fått en stor knöl på handleden som är lika stor som en pingisboll, haha ser inte klokt ut!! Och det gör så himla ont så nått måste jag ju ha gjort.
 
JUST JA!! Sen så ska jag även beställa ett par skor till skolavslutningen också! Jättefina är dom, wiiiiee!
Och så måste jag öva på 2 låtar som jag ska sjunga på Ronjas mammas bröllop som jag fick reda på igår. Haha fullt upp idag.
Men hoppas att alla haft en bra dag!
Puss och kram.
 
Så ser skorna ut, erkänn fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: