Förlåt

Kategori: Allmänt

Hej på er små stackare som går in här och vill läsa men jag aldrig uppdaterar.
Har helt tappat motivationen till att blogga och jag vet inte varför, det känns bara så jobbigt.
Haha nej men jag ska verkligen försöka ta tag i det, jag lovar. 
Imorn ska jag försöka börja blogga som vanligt igen utan ursäkter.
Men just den här helgen så har jag haft annat för mej. Har pluggat, varit med Ronja, varit med Molly, gått ut och gått med Ahmed, vart i Örebro och massa annat. Har inte haft lust att sitta inne vid datorn eftersom det även har varit otroligt fint väder och jag har legat mycket ute i bikini och solat.
Idag iallafall så har jag varit och kollat på Rävåsen när dom spelade match tillsammans med Molly. Dom vann med 2-1 (tror jag) haha bra koll jag har...
Sen efter det så har jag bara suttit hemma och pluggat och ätit.
Ska skriva klart en grej som ska in till bilden imorn och sen får vi se vad kvällen bjuder på, kanske tar mej en liten promenad för mig själv för att rensa tankarna lite. Lite mycket i mitt lilla huvud just nu.
Men hoppas att ALLA har haft en jättebra långhelg för det har verkligen jag!
Puss och kram på er!
 
En bild på mej och lillasyster från helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: