16 Maj

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Sitter här och funderar på om jag ska vara den första på skolan som börjar ha ''sommarklänning'' i skolan... Jag menar, i nästan alla filmer så har ju tjejerna det i skolan och ingen tycker att det är konstigt. Och det är jättefint tycker jag. Men sen så är ju jag lite fjantig och vet inte om jag vågar vara den första, vill inte gå dit helt själv i det liksom... Hmm svårt val haha. 
Nej men det blir väll antagligen shorts som vanligt, typ standard.
Börjar även min skoldag med NP i matte, precis som alla andra 97:or i hela Sverige. Får se hur det går men har en liten känsla av att det inte kommer gå vägen.
Ska även till vårdcentralen idag vid kvart i 2 eller vad det var så får vi se vad som säger.
Men ha en bra dag så hörs vi senare!
Puss och kram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: