Tell me what we got to fear

Kategori: Allmänt

Här händer det mycket..
Okej, jag vet att jag är sämst på att uppdatera! Men jag har verkligen ingen lust, jag orkar inte.
Men det kommer lite inlägg då och då och det är ju tydligen ett ganska så stort antal läsare kvar här, trots att jag inte skriver så ofta. Men jag skriver när jag får tid över eller helt enkelt bara känner för det.
 
Igår hade jag en jättebra kväll iallafall. Först var jag med familjen iväg till några vänner och grillade, och senare på kvällen åkte jag iväg till Mary och va med henne, Amanda och Ronja. Det var jätte kul! Sen gick vi ut och mötte lite mer folk och hade en bra kväll. Var hemma vid 2 ungefär så jag slocknade på en gång. Idag har jag inte gjort ett skit, bara suttit och kollat film. Och det ska jag fortsätta med hela dagen, inga måsten som ska göras. 
Ha en bra dag, puss och kram.
 
Babeeeeeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: