Onsdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon.
Fyfan vad trött jag är idag och så är första lektionen idrott. ORKAR INTE.
Jaja, inte jätte lång dag iallafall som tur är! Efter skolan ska jag och Molnis ta en PW. Och sen ska jag hem och äta och sen träna lite mer, och sen plugga och sen PW med mamma på kvällen. Dyng gött!
Har iallafall sovit jättebra inatt och även igår natt, typ den ända som kan det verkar det som.. 
 
Sen måste jag plugga, känns som att det är det ända jag gör fast jag kommer ingenstans med något. Usch.
Hinner typ aldrig träffa mina vänner för har alltid nått att göra, den ända som jag har umgåtts med på typ 2 månader är Sara, men det är mycket lättare att följa med henne hem efter skolan. För vi kan plugga tillsammans om det är nått och det är smidiagre än att dra till andra sidan stan. Längtar till gymnasiet sjukt mycket! Bort från 9an och allt. Byta stad, så jävla underbart!!! 
Okej nu sväva jag iväg lite, godmorgon var det ja. Ha en bra dag, hörs senare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: