Gott nytt år

Kategori: Allmänt

Gott nytt år på er alla!
Hade bästa kvällen med bästa vännerna igår! Hoppas ni andra hade det lika bra som vi. Åt as god mat och spelade spel och skålade och sköt raketer vid 12-slaget. Helt perfekt! Är så himla glad att jag har fått känna dom där brudarna, bäst i världen är dom!
Min nyårskyss fick Fanny, haha bättre än att kyssa nån kille.
Vi somnade mellan 5 och halv 6 imorse nån gång och vaknade vid 12.50, är ganska trött idag men det var det värt! Åkte hem från Becca  vid 3, och nu har jag och mamma varit ute på en PW. Vårat nya liv har ju börjat idag, vi ska börja träna och äta LCHF båda två. Nu jävlar ska jag få snygg kropp, haha!
Mamma håller på att laga mat och det är bra för jag är as hungrig. Köttgryta tror jag det blir. AS GÖTT!
Men  nu ska jag  gå ner och provsmaka, vi hörs kanske senare ikväll. Ha en bra start på året nu, puss.
 
Hahahah oj vad söta man blir på bild när det regnar och blixten är på....
Haha skräll att alla bilder blir snea när det är mobilbilder. Ni överlever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: