En bra dag

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Har haft en jättebra dag idag, för fick äntligen träffa Ahmed!! Det var jätte kul för har saknat honom fruktansvärt mycket!
Fick även världens finaste armband av honom, det var as fin verkligen! Så gulligt av han.
Sen blir ju inte bilderna så bra med mobilen.. Men visst va det fint?!
 
Men det var inte bara possitiva saker med den här dagen. Vi fick reda på hur mycket det är som ska göras den här terminen, fyfan säger jag bara. Så extremt mycket. Kommer avlida. Nej men nu har jag bestämt mej för att den här terminen ska jag kämpa som fan och satsa ordentligt på skolan. Ska försöka höja mina betyg och bli stolt över mej själv. Dock kommer det bli väldigt lite tid med vänner och hitta på roliga saker på fritiden men det är det faktiskt värt.
Självklart kommer jag hitta på saker också, men inte lika mycket som jag har gjort. Men på helger kan jag iallafall ha kul. Usch 9an kommer bli jobbigt, längtar till sommarlovet redan nu. Nej nu ska jag sluta gnälla. Snart ska jag och mamma ut och gå och sen blir det kvällsmat och plugg. Ha en bra kväll,puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: