You're always on my mind

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Som vanligt så sitter jag och äter frukost. Och lyssnar på min lillasyster som tränar på din läsläxa. Haha så jobbigt att lyssna på.
Idag ska jag till tandläkaren, usch hatar det! Är inte rädd eller nått sånt men det känns obehagligt att nån gammal tant ska stoppa ner sina händer i min mun, haha blääää!!! Men det får gå.
Annars så kommer nog min dag bestå av plugg, för jag har inget annat för mej. Tror jag? Haha jag kanske skulle va med nån idag? Haha jag glömmer alltid bort sånt där, vilken dag och med vem. JÄMT. Varför?? Nej nu kom jag på! Jag ska va med Becca imorn, så var det. Haha åh minnesförlust, börjar bli gammal. Nej nu ska jag sätta på mej kläder och göra mej i ordning, vi hörs sen. PUSSSSS
 
we♥it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: