Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej!
Har haft en lite småstressig morgon för mina katter har dragit mej till vansinne! Haha ville bara slå ihjäl dom ett tag där, så illa var det. Men jag gjorde inget. Bara skrek på dom haha. Men nu har jag ätit upp min frukost och ska hitta något som jag kan ha på mej idag. Kanske kan hitta nått lite finare än det jag var klädd i igår... Haha svarta jeans och pappas enoooorma svarta tröja. Emo typ, helt svart. Nej men som jag sa igår så är det så kallt i våran skola, så pappas tröja var gosig att ha. Även om det inte var så fint direkt.
Idag är det iallafall den längsta skoldagen på veckan och jag känner mej inte alls taggad eftersom jag slutar halv 4 och inte kan äta maten i skolan idag, för allt innehåller pasta haha. Kalla mej dum om ni vill.
Nej men jag har gjort jätte mumsiga mackor som jag ska ta med mej istället.
Och efter skolan står plugg på schemat, för nu ska Geografi-uppsatsen bli klar! 
Ha en bra dag så hörs vi sen.
Puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: