Ge mej vinter

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Minns ni vad som hände förra året vid den här tiden?
Nej okej, då ska jag påminna er..
Jag blev GALEN i Julen, och allt som hade med den att göra.
Och vad har hänt nu? Jo men självklart har det slagit till igen.. Amanda det är fortfarande Augusti!!!!
Men vädret är så fruktansvärt tråkigt och jag vill bara att skolan ska dra igång och att det ska bli höst och vinter.
Och sen lyssnade jag igenom massa låtar och helt plötsligt dök det upp några som jag lyssnade på förra året och då kom Julkänslorna fram igen. Haha det blir sådär jobbigt när dom kommer, och särskilt när dom kommer såhär tidigt eftersom det är flera månader till det är Jul igen.
Haha jaja, då vet ni det.
 
Annars då?
Jo jag älskar när det är sånt här tråkigt väder, för då har man en anledning till att ligga inne och kolla film hela dagen. Så himla mysigt. Så vädret får gärna hålla i sig, för nu är jag trött på sol och värme.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: