You're the one I wanna chase

Kategori: Allmänt

 Heeeej!
Är på super bra humör pga vädret!
Låg till och med ute och solade i BARA bikini förut utan att frysa, hur gött är inte det??
Idag är en sån där dag när jag verkligen Måste plugga, men jag hittar ingen inspiration till det.
Vet inte hur jag ska orka börja liksom...
Aja det löser sig väll.
Igår, var jag med Molly hela dagen. Vi gjorde i princip ingenting men det är ganska förståligt eftersom hon är tillfälligt handikappad stackarn! Men vi hade lika kul för det, pratade om massa saker och skrattade som vanilgt.
Sen avslutade jag min kväll med plugg och även Prison Break.
Så har, och kommer min helg att vara.
Ha en bra dag i solen!
Puss och kram!
 
Hahah.. Okej helt seriöst så är jag inte sådär blek i verkligheten! Ljuset som gör att det ser ut som det bara.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: