Your world is my world

Kategori: Allmänt

Heeeej på er allihopa!
Igår somnade jag som världens lyckligaste!! Molnis och jag lyckades ÄNTLIGEN hitta biljetter till Justins konsert den 23/4!!! Kan ni fatta? Vi har letat överallt och äntligen hittade vi 2st! As bra platser också, precis bakom golden circle vilket är hur grymt som helst!!
17 dagar kvar bara, ååååh jag kan inte fatta att det är sant!!!!
 
Idag vaknade jag vid 9, och då gick jag upp med mina systrar eftersom jag ska vara barnvakt till dom tills kl 15.00. Haha så jobbiga men det får gå.
Vid 16.30 sen tror jag det var så ska jag dra mej bort till nobel och kolla när Becca spelar match, och sen följer jag med henne hem och sover där. Får se vad vi hittar på, men det brukar sluta med att vi sitter och kollar på Disney och pratar. Det är verkligen standard.
Men nu hällde min syster ut juice över hela bordet så jag måste gå och torka upp det. Haha palla.
Hejdå med er, vi hörs sen.
Puss.
 
Så jävla perfekt!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: