The sun goes down

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Har inte hunnit titta in här idag, tyvärr.
Men nu har jag tid och tänkte berätta lite om vad jag har gjort under dagen.
Vaknade upp i Ronjas rum bredvid henne och Beccis. Åh vad jag tycker om dom 2, så goa!
Sen blev jag hämtad där av mammi och så åkte vi halvvägs till Karlstad för att hämta en av våra katter som har bott hos en famlij, som tyvärr var allergisk och klarade inte av att ha katten kvar. Så vi hämtade den och skjutsade den till en annan familj, kompisar till våran familj så det blir kanon. Nu kan vi träffa kissen när vi vill.
Sen kom jag hem därifrån och så blev jag den stackarn som fick laga maten idag. För att mamma och pappa håller på och tapetserar. Så bara för det så fick det bli min favorit rätt. Torsk! Älskar fisk!
Okej, nog om det. Nu har vi ätit och blablabla allt möjligt. Så nu har jag placerat rumpan i min säng och skriver till er. Ska nog försöka ta mej ut och gå om en stund. Om mamma vill och hinner följa med, vill inte gå själv för det blir snart mörkt och jag är extremt mörkrädd. Haha bebis, men så är det.
Okej detta blev ett rörigt inlägg om olika saker. 
Hoppas alla har haft en bra dag, vi hörs imorn.
Puss.
 
Bara 107 dagar kvar till Turkiet också, wiiiiiee!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: