Out of town girl

Kategori: Allmänt

I vanliga fall så brukar jag inte ha något emot Måndagar. Vi har sovmorgon och det är en av dom bra dagarna i veckan.
Men idag har vi sista nationella provet i Engelska, och jag är faktiskt lite nervös för det.
Sen så är denna Måndag även starten på en fruktansvärt jobbig vecka för min del. Så himla mycket plugg som måste göras, så jag säger hejdå till fritid och andra roliga saker redan nu!
Längtar så mycket till sommarlovet, slippa att plugga på 10 veckor. Bara göra saker man tycker om, ååååh!!
Men samtidigt så har jag ångest över att det snart är sommarlov pga hur ska man hinna klart med allting?
Och så måste jag ju lämna min fina klass då, och det vill jag absolut inte!!
Haha oj vilket stort inlägg, jag som bara skulle säga godmorgon.
Vi hörs kanske efter skolan sen.
Puss och kram!
 
weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: