Onsdag

Kategori: Allmänt

Ja men hej på er!
Bloggade inget mer igår för att jag satt och pluggade till 20.00 igår. Det var det sista jag kom ihåg. För sen vid 21.00 så vaknade jag med ansiktet i boken... Haha hade alltså somnat helt plötsligt bland alla läxor.
Iallafall så gick biologin jättebra idag! Kändes riktigt skönt när jag gick därifrån.
Dock så gick inte det oförberedda spanskaprovet lika bra.. Haha men det går alltid åt helvete med spanskan så detta var inget undantag... Idag följde Sara med mej hem efter skolan och så satt vi och pratade i genom en del välbehövliga saker.. Haha livet som tonåring alltså. Händer mycket som man måste dela med sig av till bästa vännen. Om en stund ska jag ut och gå och sen blir det myskväll. 
Låter bra det! Vi hörs imorn bitti igen, hejdå.
Puss!
 
Kan även meddela att vi fick våra biljetter till Justins konsert hemskickade idag! Åh kan ni fatta att det bara är 13 dagar kvar tills vi får se världens finaste människa? Det kan inte jag, det känns helt overkligt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: