23/4 2013

Kategori: Allmänt

23/4, i Tisadags alltså, så var jag i Stockholm.
Jag var där med Molnis och vi var där för att se Justin Bieber.
Kan inte med ord beskriva hur fantastisk och underbar den kvällen var!!
Han har helt seriöst varit min största idol i lite mer än 4 år, och att då få se honom på riktigt var så himla sjukt!!
Vi lyckades få as bra platser också så vi var bara några meter ifrån honom, max 5m.
Så vi såg honom jättebra och det var så sjukt overkligt!
Man har liksom bara sett han på datorn och tv i så många år och sen att få se honom live.. Nej det var så sjukt!
Man fick liksom känslan av att ''DU FINNS PÅ RIKTIGT!!!''
Haha han har ju bara varit i min fantasi kan man väll säga, och sen helt plötsligt så stod han där framför mej.
Åh alltså jag är så lycklig!!
Filmade nästan hela konserten men under dom sista låtarna så dog min mobil tyvärr.
Men min mobil dampar lite och jag inte få in bilderna och videosarna i datorn, så mina egna bilder och sånt får ni se en annan dag när det har löst sig.
Men jag vill bara säga att det var absolut inte sista gången som jag tittade på en Justin konsert!!
 
Världens finaste människa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: