vajndraows

Kategori: Allmänt

Jappjappjapp och för er efterblivna som inte förstod rubriken så betyder det vindruvor. Och det är precis vad jag sitter och äter just nu,som vanligt lixom. Och en till sak som börjar bli ''som vanligt'' är att jag va med Ronja idag igen. Vi gjorde ingenting,himlans kul faktiskt. Men imorn då jävlar! För då ska jag va med Molly,min kära vän som jag inte träffat på hundra år känns det som,hur kommer det sig??? Och vi ska ha en sån där jätteskoj dag...pluggdag. Wihoo känner vi om den saken. japp. 
Håller även med molly på hennes blogg,är precis som henne trött på mitt eget utseende och vill göra en förändring. En plastikoperation kanske?? HAHA. Där fick jag er allt! Nejdå skämt o sido..Vill klippa håret kort som alla andra tjejer gör. Och slinga det lite mörkare,eller kanske tillomed ljusbrunt?!?!?! Vad tror ni om det kära vänner? 
Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker om den saken. 
tack och hej för ikväll.
 
 
Oj så söt man kan va.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: