Q/A

Kategori: Allmänt

  • hilda säger:

    Hur gjorde du när du färgade från brunt till blondt?

    Svar: Haha jag har dödat mitt hår totalt,för har blekt det hemma. Mina kära vänner har hjälpt mej,och mitt hår blev ju ganska slitet men nu är det som vanligt igen,så det va lätt värt det! :)                          
  • :))))) säger:

    Hur mår du nu? Vet att du haft de tufft ett tag... Tack för att du har börjat blogga igen. Har typ läst den varje dag :-)

    Svar: Nu mår jag bra igen,tack att du frågar! Kul att höra,kram!  :)        

  • shalalalalala säger:

    nemen hejsan! vad tycker du om Martins kompisar Edvin,Oskar,Adde,Emil och självklart hans bror Emil??

    Svar: Haha rolig fråga. Dom är mina favoriter,hur härliga som helst!                   
  • Hemligt säger:

    Hur är de att va tillsammans med Martin? Vem är coolast av Molly och Hanna? Vill ha svar!!

    Svar: Det är det bästa som finns!! Haha coolast av Hanna och Molly..hmm svår fråga med tanke på att dom är töntar båda två..haha                  
  • steffi säger:

    Vad heter dina bästa vänner?? hr många syskon har du?? och spelar du fotboll fortfarande??? Kramisar

    Svar: Har bara en bästavän,och det är Molly! Men sen har jag ju Hanna,Malin,Becca,Ronja och Becca också som är väldigt bra vänner!
    Jag har 4 syskon.
    Nej för min astma klarar inte av det. Kram!              
  • Andreas Berg säger:

    Hur snygg är jag jag på en skala 3 till 12!!

    Svar: 13 såklart,sötnos!                    
  • anonym säger:

    finaste 98,97,96:an både tjej och kille, på skranta! kramis

    Svar: 98: Klara Wismar & Olle Detter. 97: Molly Holmen & Olle Nordström.                 
  • Svar till över säger:

    96 or går ju inte på skranta.

    Svar: Haha nepp.                  
  • Anonym säger:

    Vad tycker du om den muskulösa, starka, Utomordentliga brodern Emil?

    Svar: Haha han är bäst!      
  • Anonym säger:

    Favoritfärg?? Hur ska den perfekta lillasysterna vara?? Ska du inte släppa Martin snart så jag kan få honom ;) Vad tycker du om att göra på fritiden?? Aldrig funderat på att gå med i ödamöb??

    Svar: Gillar alla färger.
    Som mina är!
    Haha du kan ta honom ;)     
    Haha sjunga när ingen hör,va med mina vänner och sånt som vanliga tonåringar brukar göra.
    Nepp aldrig.       
  • Martin  säger:

    När ska du erkänna att du egentligen håller på Liverpool? ;)

    Svar: När helvetet fryser över.                    
  • fettanonym säger:

    Vem är absolut bäst på allting i hela världen ? Ledtråd...börjar på m slutar på y

    Svar: Hmmmmmmmm,vem kan ha frågat detta??? Aja svaret är ju Miley iallafall ;))               
  • Anonym säger:

    Vad tycker du om folk som inte borstar tänderna,eller iallafall borstar dom väldigt dåligt?

    Svar: Hahahahahah döööör! Vad är det för fråga?? Jag tycker det är äckligt!                 
  • Anonym säger:

    Vad tycker du om ödamöb?  Gillar du om dom eller hatar du dom? Vad tycker du om att dom dricker och röker och gör bort sig?

    Svar: Inga kommentarer.

  • L. säger:

    Tycker du om hundar?

    Svar: Nepp har aldrig tyckt om dom och kommer aldrig göra,dom luktar äckligt.                
  • Lena  säger:

    Vilka bloggar läser du? Jätte söt blogg,kram!

    Svar: www.mollyholmens.blogg.se
              www.ronjaaalinneaaa.devote.se
              www.lisahultgrens.blogg.se
              www.idaaerikssoon.devote.se
              www.handzome.devote.se
              www.lmariasundell.devote.se
              www.amandaholms.devote.se
              www.anges.devote.se
              www.juliaawarnqvist.devote.se
              www.emmierajamakis.devote.se
              www.rrebeccacalson.devote.se
              www.feliciabodin.blogg.se
              www.lindqvistjohanna.devote.se
              www.molnstrand.devote.se            
              www.amandaniinikivi.devote.se
              www.fridaastenlund.devote.se      
  • Anonym säger:

    Finaste 97,96 och 95? Tjejer och killar.

    Svar: 97:  Molly Holmen & Ahmed Karim. 96: Jessica Bergenheim & väldigt många! 95: Hanna Magnusson!!!! & vet inte.                 
  • Anonym säger:
    Har du nått speciellt tips om hur man inte får finnar?
    Svar: Tvätta ansiktet med tvål och vatten varje morgon och kväll..Haha det gör jag iallafall.                
  • Anonym säger:

    Varför är du inte med lisa,sara och dom längre?

    Svar: Tyvärr så har vi glidit ifrån varandra. Jag tycker att det är jätte jobbigt för dom betyder otroligt mycket för mej och kommer alltid att vara mina vänner! Älskar dom även fast det har blivit som det har blivit!


    Japp där har ni svaren,hoppas ni blev nöjda! Och är det nått mer ni vill veta är det bara att fråga i ett vanligt inlägg. Puss.


    Kvällsmat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: