Oh it's what you do to me

Kategori: Allmänt

Jag har räknat lite.. (bli inte för chockade nu,men jag kan räkna faktiskt) Iallafall så har jag räknat ut att jag har ätit 8 paket vindruvor på mindre än en vecka..Haha bästa som finns ska ni veta!!
Och idag är det studiedag,har varit och ätit lunch med bästevän på stan och sen gått med lillasyster till dagis,ska snart hämta henne där också. Ikväll kanske jag ska på hockey,om jag inte ska vara barnvakt.
 
Barnvakt,jippie...eller inte. Fast har lovat mina systrar att vi ska gå ut och ha en ''photoshoot'' Hahaha töntigaste ordet nånsin!!!! Ska iallafall ta kort på dom. Har antagligen 4 prov nästa vecka,3 iallafall så nu blir det att plugga stenhårt kommande dagar! Men ska försöka så att inte bloggen blir lidande för det.
 
Har även kommit på att jag har damp. Eller jag tror det iallafall..måste verkligen röra mej hela tiden,kan inte sitta still. Eller så är jag bara allmänt jobbig,hhm??
 
Nej nu blir inläggen bara tråkigare och tråkigare känner jag...Om någon har ett förslag på nått dom vill att jag ska skriva om så släng gärna in en kommentar så fixar jag det! Tack och hej leverpastej.
 
Hahahaha älskar effekterna på datorn!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: