Today was a fairytale

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Jag är på kanon humör, känner mej allmänt glad och lycklig. Sitter och lyssnar på gammal musik som måste vara den bästa nånsin! Haha, b.l.a Taylor Swift, Jonas Brothers, Hannah Montana osv osv. Åh man blir så glad av det! Det påminner om tider när allting var bra. Man var alltid glad och brydde sig inte om något. Inga pojkar, kläder, hår, smink, vikt osv. Goda tider som jag saknar som bara den! Det känns som jag är lyckligast i hela världen, samtidigt som det känns som att någonting väldigt speciellt saknas. Vet att han läser det här, och jag hoppas att han förstår att det är honom jag menar. Samtidigt som allt känns bra så saknar man gamla tider, men så är det väll för alla antar jag? Eller? Att sitta här och lyssna på den bästa musiken, och tänka på texten och vad den betyder.. Haha det är inte bra. Man funderar för mycket som tonåring tror jag. Alldeles för mycket.
Livet är konstigt. Här sitter jag i mjukis kläder, har varit sjuk hela veckan, inget smink, ofixat hår osv och ändå kännar man sig lycklig? Haha ja livet är konstigt. Vad fan pratar jag om? Jag tänker inte ens, fingrarna skriver och jag har ingen aning om vad som händer. Min hjärna reagerar inte. Herregud ni tror säkert att jag är knäpp. Och det kanske jag är.. Jag vet inte. Vad är skillnaden mellan knäpp och normal? Vad är normal förresten? Jag menar, alla är ju olika.. Hur kan det då finnas något som kallas normalt? Shit, stackars människor som läser allt det här. Men detta är tankar ur en Amandas huvud efter 4 dagar i feber, som sitter ensam på sitt rum och lyssnar på kärleks musik.  
 
Haha herregud. Ni får ursäkta mej. Men ibland måste man få ur sig skumma saker som sitter där i hjärnan och irriterar hela tiden, man blir lixom inte av med dom tankarna. Jag vet att ni också känner så ibland.
 
Iallafall..Denna dag har jag spendert framför tvn och datorn. Film har stått på schemat typ hela dagen. Förutom en liten stund då jag tog med mej lilla syster ut och fota lite. Dock är bilderna på pappas dator så dom får ni se imorn bitti om internet vill det. Det brukar ju inte vilja sammarbeta med mej. Nej gud, nu är det dags att sätta punkt för denna enormt ointressanta bibel, och gå och lägga sig. Godnatt kära vänner och ovänner. Vi hörs imorn.
 
Haha jag och den där jävla effekten som gör att jag får stora ögon. Tycker om den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: