October morning

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Idag ligger jag kvar hemma i soffan med en hals som dödar mej och en näsa som rinner. 
Men jag klagar inte för nu får jag sitta här med mina tända ljus och te hela dagen.
Känner att det är riktigt skönt att det är lov till helgen,helt underbart! Och att det snart är Halloween, och det ska jag fira med en massa goa vänner! Åh och efter det så är det inte långt kvar till jullov!!! ÅH! Fast innan lujlovet så längtar jag till 1a December när julkalendern börjar och när man kan tända första adventsljuset, pynta huset, sjunga julsånger, när första snön kommer, köpa gran, klä granen, äta julskinka, köpa julklappar till sina nära och kära, baka lussekatter och knäck, och massa annat julgodis, baka pepparkakor och pepparkakshus, kolla julfilmer, kolla när småsystrarna går luciatåg, åka till farmor och farfar, och mormor och morfar och mysa hemma hos dom ( där det alltid är jätte julpyntat runt jul ) Åh herregud vad jag längtar!! Jag börjar bli galen tror jag..Men har aldrig längtat såhär mycket som i år! Haha ni tycker säkert att jag är knäpp. Nej gud jag skulle bara säga godmorgon, men så blev det ju inte riktigt..Ännu ett inlägg om julen. Haha ha en bra dag!
 
Nu tänkte jag varna er för att det kommer väldigt mycket bilder som har med julen att göra..Jag menar väldigt många! 
 
Haha herregud och julen är inte ens här än... Tänk er vad mycket bilder på julen ni kommer få framåt December nån gång som jag har tagis själv ( för bilderna där uppe tog jag från google ) Jag kommer få problem i jul. För jag kommer vilja ta kort på precis allt. Herregud jag har blivit galen, på riktigt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: