If you fall I will catch you

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära läsare!
Gick upp vid 6 som vanligt för att tända ljus och dricka te och det där som jag alltid gör, ni vet. Blev sen inte lika lycklig när jag gick in på facebook där Frida påminde klassen om att vi börjar 09.25. Haha missade att sova nån timme extra där. Äsch,det är skönt ändå för nu behöver jag verkligen inte stressa. Haha och ett stort tack till Frida som skrev det så att jag inte hade åkt till skolan alldeles för tidigt!
Nu då?
Ska sitta i soffan och mysa framför tvn riktigt länge och kolla lite på so-provet tills imorn. Även gå igenom ackorden(?) i huvet på gitarren eftersom jag har prov i det idag.
Hitta nått att ha på sig kan ju va en sak att göra också,känns ju lite dumt att gå naken till skolan..
Har inte så mycket mer att berätta om just nu,så vi hörs efter skolan,puss!
 
Här är några snabba kort från nu på morgonen:
 
 
Dåligt med fantasi i bilderna nu för tiden,men ska ta nya imorn med Sara Lövestig,så då blir det nytt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: