this ain't goodbye

Kategori: Allmänt

Halloj!
Kom aldrig på något att göra.. Så har haft tråkigt hela eftermiddagen. Har verkligen inte gjort någonting.. Eller jo! Jag pratade med Becca i telefon en lång stund. Haha det var allt jag har gjort. Händelserik dag om jag får säga det själv. Och det blir inte speciellt roligare av att jag är jätte shoppingsugen och måste spara ALLA pengar till Ullared. Men det är ju så jävla långt kvar diiiit, 22 dagar. USCH jätte långt. Men jag är en stor tjej nu, kan spara, behöver inte slösa. Jag ska klara detta! Haha jag är som 5 åring för fan. Orkar inte med mej själv, har för mycket tankar i huvet just nu, då blir det såhär. Haha nej nu ska jag sluta skriva och så hörs vi sen,puss hej.
 
Här får ni en bild på mej och min bästaste vän :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: