Fredag

Kategori: Allmänt

Hej.
Ligger fortfarande i soffan och kollar på film. Mår som ett lik typ. Vettefan vad som har hänt, mådde jättebra förut men nu på kvällen så mår jag jätte illa och har ont i huvet. Bra start på lovet....
Jaja, jag har mitt älskade te haha, lever på te. Nej nu ska svara på en fråga som Klara frågade.
 
Hej sötis! Din blogg är jättebra, läser den varje dag. Men jag tänkte fråga en sak. Finns det någon som du ser upp till i Karlskoga, någon förebild? Kram!
 

Svar- Hej sötnos, tack så himla mycket!! Oj nån jag ser upp till.. Det var en jätte svår fråga! Jag vet inte om jag ser upp till någon speciell.. Eller jo jag ser upp till min mamma och pappa! Men annars så vet jag inte, har inte tänkt på det. Ser väll upp till flera som är snälla och har fin personlighet antar jag. T:ex Amanda i min klass, Hanna Magnusson, Jessica Bergenheim och många andra. Dom är snälla! Haha hoppas du blir någolunda nöjd med svaret, lite klurig fråga... Kram!
 
Nu ska jag se på Dear John, vi hörs imorn. Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: