Förlåt

Kategori: Allmänt

Ska komma med samma dumma ursäkt som vanligt när det är dålig bloggning, att internet inte funkade i morse. Men så var det, så kunde inte skriva nått. Sen var jag hos doktorn, sen var jag i skolan, och direkt efter det så åkte jag till doktorn igen. Första läkarbesöket handlade om min axel som har en jätte stor knöl som gör jätte ont under skinnet. Så nu har vi fått smärtstillande kräm och grejer och så har mamma fått i uppgift av doktorn att massera min nacke varje kväll i 2-3 veckor så får vi se om det blir bättre. Haha hur underbart är det inte att doktorn säger att mamma måste massera mej varje kväll?? Haha känns gött!
Det andra läkarbesöket var en gammalt hedelig astmakontroll. Det slutade inte så bra.. Astman har blivit värre. Japp så var det med den saken.
Efter det så åkte jag till biblioteket och mötte upp Molly, min saknade lilla älskling!! Så där satt vi i typ en och en halv timme och pluggade, åt pepparkakor, drack varm choklad och kollade ut på den stora julgranen som står där och blev full med all snö som kom. Så mysigt!! Sen fick jag skjuts hem av hennes mamma. Efter det var det dags att åka på julfest med Alexandras klass, Luciatåg och grejer, det var också mysigt. Och nu äntligen så är jag hemma och har lagat mat och ätit. Japp hoppas ni förstår varför jag inte har hunnit blogga. Lovar att det kommer ett inlägg imorn bitti, nu ska jag göra mej i ordning för att sova och så ska mamma få massera mej och sen blir det sova. Godnatt hörs imorn, puss.  JUSTE, biologi provet gick jättebra idag kändes det som!!
 
Snett är fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: