Take my open heart

Kategori:

Hejhej!
Nu ska jag gå och sova, är väldigt trött känner jag. Min dag har varit bra men jag har varit trött hela dagen, haha det har typ hela skolan varit. Började ju dagen med minimaran som jag som tur var slapp springa, fick sitta i målet och skriva upp alla när dom kom in. Sen såg vi på film i 1,5 timmar och då vart man så jäkla trött! Sen direkt efter det så åkte jag och Ahmed ner till badhuset och simmade så vi var helt slut, haha det var så himla jobbigt! Och sen åt vi på Max, det var sjukt länge sen jag åt det så det var riktigt gott!
Avslutade min kväll med en PW med mamma så nu är jag trött och ska som sagt sova. Godnatt och sov gott alla!
Puss och kram.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Använder du brun utan sol, puder eller liknande i ansiktet? Du är så brun o fin i skolan haha!

    Svar: Haha nej jag använder mej bara av vanliga solen, men tack så mycket! :D
    Amanda Johansson

    2013-05-21 | 21:35:51

Kommentera inlägget här: