Lördag

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina fina läsare!
Igår så hade jag en as rolig skoldag med min klass, så himla underbara!!
Slutade vid 11.30 men som vanligt så sitter halva klassen kvar i matsalen och äter tillsammans i typ 1.5 timme och bara skrattar. Älskar min klass nått så enormt mycket, kommer inte klara av att lämna den till sommaren.
Usch vill inte tänka på det.
Idag iallafall så ska jag va med Sara, Hanna och Molly. Tror inte dom andra kunde va med idag tyvärr. Men vi ska sova hos Sara och käka kina mat och kolla mellofinalen. Om inte Anton vinner så kommer jag börja gråta på riktigt. Haha jag ska rösta upp alla mina pengar på honom så att jag inte kan ringa på resten av månaden. Är redan nervös för finalen haha.
Men nu ska jag kolla på Andra Avenyn och hålla ett öga på mina småsystrar. Ha en bra dag så hörs vi sen.
 
134 dagar kvar till Turkiet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: