I would walk a thousand miles to be in your arms

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Började ju som sagt min dag med ett tandläkarbesök. Det gick bra och det som gjorde ont i munnen var ett stort sår som jag varje dag river upp så det blir större när jag bortar tänderna. Så det var bara att vänta på att det ska gå bort sa dom. Sen hade jag en as rolig dag med min klass idag, vi satt som vanligt kvar efter skolan och pratade och skrattade hur länge som helst. Älskar Fredagar!!
Det enda tråkiga idag var att jag tappade bort mitt armband som jag fick i julklapp av Ahmed. Det lyckades ramla av min arm imorse och vi hittade det inte någonstans. Blev jätte ledsen, men så kan det gå ibland.
Nu på kvällen har jag hjälpt mamma & pappa att lagat mat och nu ska vi se på film.
Ha en bra kväll så hörs vi imorn.
Puss.
 
weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: