Friday

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Äntligen Fredag och idag slutar jag 11.30, som alltid. Åh det är så jäkla gött att ha korta Fredagar!
Träslöjd och hemkunskap är inte helt fel att ha heller.
Jaja slutpratat om skolan. Längtar jätte mycket tills imorn för då ska jag träffa några av tjejerna som jag var mycket med förut, vi ska sova hos Sara och kolla mello finalen tillsammans och lite sånt. Ska bli jättekul verkligen för det var så länge sen vi gjorde nått tillsammans. Annars så är det rätt så mycket plugg att göra denna helg, så vi får se när jag ska hinna göra det. Längtar till sommarlovet. När varenda litet jävla nationellt prov är slut, alla läxor är färdiga och inlämnade. Åh vad skönt!!
Haha okej nu svävar jag iväg lite. Ha en jättebra dag, vi hörs sen.
Puss.
Weheartit

Kommentarer

  • Liv säger:

    Kan du lägga upp en bild på din nya navelpiercing?

    Svar: Ja visst, någon dag kan jag göra det :)
    Amanda Johansson

    2013-03-08 | 23:12:41

Kommentera inlägget här: