F

Kategori: Allmänt

Kunde inte en enda fråga på provet idag.
Haha det är skrämmande vad dåligt det faktiskt kan gå ibland.
Men som sagt så är det ju inte vårat fel att vi inte kan något!
Provet avslutades med att vi skulle skriva en labb rapport inför nästa vecka, vi fick ett ''uppdrag'' eller vad man ska kalla det, som vi skulle lösa. Och det visade sig efter provet att man skulle blanda socker, salt och bikarbonat med vatten eller nått och blanda det med BTB. 
Haha gissa vad jag svarade??
Att jag skulle blanda socker, salt och bikarbonat med saltsyra och blanda ihop det och sen så skulle jag värma det och blanda och sen koka upp det och tillsätta BTB och doppa latmus papper i och blablabla... Haha hoppsan. Det hela slutade med att jag typ skapat en bomb. Det blir ett stor F på detta prov, men det gör mej ingenting.
Iallafall så är jag hemma nu och om en stund kommer Sara hit, första dagen på länge utan plugg så idag ska jag njuta. Vi hörs senare hörrni.
Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: