Baby don't go

Kategori: Allmänt

Åh vad trött jag blir.
Haha hade skrivit ett as lång inlägg imorse vid 10 tiden, MEN jag glömde bort att publicera det. 
Haha det är ju fantastiskt vad duktig jag är.
Jahopp, jag hade iallafall skrivit att min påskafton igår var mysig och bra.
Och sen även så undrade jag hur folk kunde bomba twitter med så mycket hat mot små påskkärringar och påskgubbar? Jag menar, för bara några år sen så var det ju vi som var dom där små som klädde ut oss och målade påskbrev. Minns ni inte hur besviken och ledsen man blev när någon inte öppnade dörren eller inte hade godis hemma och man fick en äcklig frukt istället? Haha hände mej jämt.
Men jag blev iallafall lite ledsen när jag läste att det var folk som gömde sig när små barn knackade på??
ELAKA JÄVLA MÄNNISKOR! Ja så tycker jag om er.
Okej nog om min ilska mot dom som gjorde så.

JUST NU håller mamma på att grillar, wiiiiiee!!! (Och ja det är mamma som grillar och inte pappa, för pappa bränner alltid köttet)
Äntligen får man dra igång och grilla igen, hur underbart är inte det?
Känner att våren och värmen är nära nu! Åh vad glad jag är!
Men nu ska jag se om mamma behöver någon hjälp.
Ha en bra kväll, och håll utkik för det kan dyka upp några bilder senare sen. (kanske).
Puss hej.
Dålig mobilbild på hur det ser ut ute på min altan just nu <33333333
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: