We’re beautiful like diamonds in the sky

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Har en ganska lång dag framför mej och den börjar med idrott. Är aldrig taggad på idrott först på morgonen men det är redskap just nu så det funkar.
Igår visade det sig att jag hade skickat mitt religions arbete till nån helt annan än min larare... Haha pinsamt. Så igår kväll så skickade jag iväg den till rätt. Passade även på att fylla på den med massa mer saker när jag ändå fick lite extra tid. Så nu är det lite bättre än förut också. Idag blir det ungefär lika mycket plugg som igår, för nu är det dags att göra nästa SO arbete. Haha skjut mej tack. Och sen ska jag ut och gå också. Men nu ska jag hitta några fula idrottskläder som jag kan ha på mej, vi hörs efter skolan, ha en bra dag!
 
Hahaha orka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: