We both know it's a cruel world

Kategori: Allmänt

En mätt och trött Amanda är vad ni har att göra med nu.
Mår ju som sagt bättre så jag gick ut och gick en PW med Molnis på 6.1km, så skönt nu efteråt. Och nu har jag ätit lite kvällsmat också. Måste säga att man får ju dåligt samvete över hur man har ätit nu i December när man tittar på Victoria's secret fashion show.. Gud va fina dom är alltså!! Dööööör ju. Men samvetet blir lite bättre när man äter bra igen och är ute och går varje dag faktiskt.
Har gjort 3 av mina 4 träningspass nu denna vecka, skönt! Haha och ni som nu tänker att det hjälper inte att gå. JO det gör det. Det finns inget som bränner fett på samma sätt som att gå PW ska ni veta. Men visst, man bygger inte lika mycket muskler som om man springer, men muskler är inget jag söker. Jag vill ha platt mage. Hahah bara så ni vet lixom.
Men nu ska jag kolla på disney med mina systrar resten av kvällen, vi hörs imorn. Puss.
 
 
(Det går inte att ladda upp bilder)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: