The best part of me was always you

Kategori: Allmänt

Under dena dag har jag hunnit med att:
 
- Vakna
- Gå till skolan
- Gå hem från skolan
- Ätit
- Pluggat
- Varit och handlat med pappa
- Fotat med mamma
- Pluggat lite mer
- Druckit 45 koppar te typ
- Pluggat ännu lite mer
- Varit arg på mina syskon
- Och nu slutar jag dagen med att plugga lite till.
 
Hann aldrig ut och gå med mamma eftersom plugget tog lite för lång tid. Men ska gå extra långt imorn och extra snabbt så är det lugnt.
Nu sitter jag och dricker ännu mer te, haha kommer typ kissa på mej inatt för att jag har druckit så himla mycket!
Kollar även på en massa fina shorts till våren och sommaren, åh vad jag längtar tills man kan gå till skolan i short och en tröja bara! Underbart. Jaja det är en bit kvar, bara att kämpa sig igenom denna istid som ligger och väntar utanför dörren varje morgon. 
Hoppas att ni har haft en bra dag, vi hörs imorn. Puss.
Tja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: