Styrd utav Solen och Mars

Kategori: Allmänt

Gooooooooodmorgon!
Måndag idag och det känns väll inte sådär jättebra. Det känns så himla långt till helgen då. Men jaja, alla dagar som går blir bara närmare min födelsedag och Tallin, så det är bra.
Just det, har nog glömt att nämna att jag och mamma ska till Tallin på min födelsedag, åka sån där jätte stor båt och grejer. Eller det heter ju inte båt, typ skepp eller fartyg.. Vet inte riktigt vad man gör där men det blir nog jätte roligt! 
Har precis ätit upp min frukost och så blev jag stressad över att jag inte börjat gjort mej iordning än tills jag kom på att jag börjar ju 9, inte 8. Så nu kan jag sitta i soffan en stund till. 
Har även fått nått utslag under munnen som svider jätte mycket, vettefan vad det är men ont gör det.
Idag ska jag fortsätta att plugga, det ända jag gör typ. Och sen självklart träna, blir nog dubbelt idag. Men ni får ha en bra dag och så hörs vi sen, puss.
 
Har inga egna bilder på min dator, alla ligger i pappas dator. Så ni får bara massa inspiration just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: