Q/A

Kategori: Allmänt

Q- Vart hitta du träningspassen som vs gör? Blir jätte inspirerad av dig och din blogg, älskar den!
 
A- Jag hitta dom på youtube, jag satt och kollade genom en massa olika klipp på vs och så dök dom bara upp där helt plötsligt. Men annars så kan du söka på ''Train like an angel'' för då kommer alla upp. Åh gud vad kul att höra, tack så jätte mycket! Kram.


Q- Hahah vadfan hände med Molly ? Ni är ju aldrig längre, ni va väll ändå bästa vänner ?
 
A- Vaddå ''vadfan''?? Det är ju inte som att hon har förvsvunnit... Vi umgås bara inte lika mycket längre som vi gjorde förut.
 

Q- Vill börja med att säga att jag tycker att du har en jätte fin blogg! Och sen tänkte jag fråga om du kan göra ett inlägg och beskriva dig själv, hur din personlighet är, vad du tycker om att göra, ha på dig och liknande? Kram.
 
A- Tack så jätte mycket!! Ja absolut kan jag göra ett inlägg om mej själv, det kommer nån gång under dagen. Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: