Q/A

Kategori: Allmänt

1. Vad är din största dröm?
2. Vad Ska du gå på gymnasiet?
3. Och vad vill du bli/jobba med när du blir stor?
4. Och vart vill du bo när du blir stor?
Svar-
1. Min största dröm är att bli fotograf!
2. Jag ska gå Media & estetik på JB gymnastiet i Örebro.
3. När jag blir stor vill jag blir fotograf som sagt. Eller bli hollywood fru, hahah...
4. Sommaren när jag tar studenten så ska jag flytta till USA ett år och jobba som Au Pair. Sen vet jag inte.
        
 
Har du hittat nån ny kille efter att det tog slut med Martin?
Svar- Nej det har jag inte. För jag hade inte haft en pojkvän på några år innan jag hade Martin och då känner jag att eftersom jag klarade mej utan så länge innan, så kommer jag klara mej nu med. Och eftersom vi var tillsammans så länge så känns det bara konstigt att byta ut det mot någon ny jätte snabbt. Och jag vill vänta tills jag blir kär igen innan jag träffar nån. Vill inte träffa nån bara för att ha nån och slippa vara ensam lixom.. Haha.
 
 
Du äter ju LCHF, men om du fick äta precis vad du vill en dag, vad skulle du då äta? Och vad är den bästa ''sötsaken'' du vet? Jättebra blogg!
Svar- Hmm den var klurig! Om jag fick äta precis vad jag vill en dag så skulle jag antagligen äta massa choklad. Lysmelk, center, nutella, oboy och massa. Och potatis!!!! Haha älskar potatis mest i världen!!! Och så skulle jag vilja äta på som hemma för det saknar jag att kunna göra. Nej men jag kommer faktiskt inte på så jätte mycket. Jag skulle nog bara vara allmänt onyttig och äta så mycket socker som det bara går. Och den bästa sötsaken är lätt glassbullar!! Tack så mycket!
 
Kan inte du lägga upp några mer inspirations bilder om träning? Blir så himla inspirerad av din blogg! Kram
Svar- Absolut kan jag göra det! Det kommer ett inspirations inlägg under dagen. Tack så himla mycket!! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: