Nyårslöften 2013

Kategori: Allmänt

Tjena!
Mår lite bättre nu, ögonen rinner inte lika mycket längre så jag kan se saker iallafall, haha.
Jag sitter här och försöker komma på nyårslöften till mej själv. Inte lätt. Men har kommit på två stycken.
 
1. Jag ska äta LCHF fram till skolavslutningen i 9an, och träna minst 4 gånger i veckan.
(drömkroppen here I come)
 
2. Höja mina betyg.
 
Haha, ja det var dom två. Ska klara det, ni ska få se!! Är dyng taggad inför detta år, känns som att det kommer bli as grymt! 
 

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Vill börja med att säga att jag tycker att du har en jätte fin blogg! Och sen tänkte jag fråga om du kan göra ett inlägg och beskriva dig själv, hur din personlighet är, vad du tycker om att göra, ha på dig och liknande? Kram.

    2013-01-06 | 23:03:43

Kommentera inlägget här: