Nothing like us

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Denna dag började med att jag vaknar av att min minsta syster inte kan sova, och vill komma och ligga bredvid mej. Jahopp, det var bara att acceptera det och så fick hon krypa ner hos mej. Kunde inte somna om för det vart så varmt, så jag har varit vaken ett bra tag nu. Har även sjuklig träningsverk från idrotten. Haha mina armar är helt körda efter att ha hängt i ringarna och lijanerna... Ja jag har starka och vältränade armar. Herregud..
Iallafall, just nu sitter jag nere i soffan i raggsockor som mormor stickat åt mej för det är as kallt i huset. Och så äter jag frukost och allt det där vanliga lixom.
Fredag idag, hur underbart? Fantastiskt, för har bara 2 lektioner och det är träslöjd och hemkunskap. Haha sen går jag hem vid 11.30. Gillar det nya schemat.
Men hoppas att ni får en lika bra dag som jag, så hörs vi senare. PUSSSSS.
 
we♥it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: