Kvääällll

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Blev inget inspirations inlägg idag som jag lovade, förlåt för det. Får bli imorn istället.
Tog ipren förut och följde med mamma och handlade, kände att jag behövde komma ut lite. Kändes inte jättebra att gå runt i affären med feber men jaja. Nu sitter jag iallafall i soffan och dricker te precis som vanligt, haha gammal tant. Ska nog snart sova, men ska vara hemma imorn också så får sova länge imorn. Riktigt skönt! Hoppas på att febern fösvinner innan Lördag också för då ska jag ut och äta med massa vänner, och det vill jag inte missa!! Men ni får sova gott, puss.
 
Hahahah dör vad sant.

Kommentarer

  • LMN säger:

    hhaaaha såååå sant!

    Svar: Hahahah ja eller hur!
    Amanda Johansson

    2013-01-18 | 14:32:27
    Bloggadress: http://bubblythings.blogg.se

Kommentera inlägget här: