i'm here to see you smile

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Har varit med min bästa hela dagen, min Sara. Lovar att hon är bäst i hela världen, alla förtjänar en sån fantastisk vän som henne!!
Men nu är jag hemma och har nyss ätit och jag är ovanligt trött ikväll så jag och mamma skippade PW:en idag, så det blev bara ett träningspass idag, men det duger det med! Är faktiskt rätt stolt över mej själv, jag brukar inte träna och jag har gjort 9 träningspass på 6 dagar. Haha hoppas jag att jag orkar fortsätta i samma takt nu och inte ger upp. Nejdå beach 2013 kämpa Amanda! Haha..
Är faktiskt på jättebra humör idag. Vet inte riktigt varför. Kanske för att Ahmed kommer hem om bara 3 dagar!!!!!!! Åh jag har saknat honom så himla mycket!! Brukar inte sakna folk när dom är utomlands eller när jag är utomlands, inte ens min familj... Haha men Ahmed saknar jag jätte mycket!!! Men snart är han hemma igen så jag får ge han världens största kram. Men nu ska jag sova, vi hörs imorn. Puss.
 
Älskling <333333

Kommentarer

  • - säger:

    Hahah vadfan hände med Molly ? Ni är ju aldrig längre, ni va väll ändå bästa vänner ?

    2013-01-07 | 01:29:43
  • Lovisa säger:

    Vart hitta du träningspassen som vs gör? Blir jätte inspirerad av dig och din blogg, älskar den!

    2013-01-07 | 11:19:25

Kommentera inlägget här: