Fredag

Kategori: Allmänt

God förmiddag.
Sitter här i soffan och äter frukost och funderar på hur fan jag ska hinna klart med mina arbeten innan skolan börjar.. Och så är den viktigaste boken där jag skrivit en massa redan, helt spårlöst försvunnen. Fantastiskt Amanda, bra jobbat. Jaja det löser sig, det gör det alltid.
Funderar även på om jag ska gå min PW runda idag när det är ljust ute, blir så rädd när det är mörkt. Igår höll jag och Molnis på att skita på oss när vi gick förbi en skog och det såg ut som att det var nån som stod och kolla på oss, haha då sprang vi därifrån. Sen ska jag även försöka hitta våran pilatesboll, heter det så? Iallafall så har jag hittat en massa bra övniingar som man kan göra med den. Men jag har för mej att det har gått sönder, haha.
Men nu ska jag börja plugga, vi hörs sen. Puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: