En bra dag

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
Idag ska jag vara barnvakt hela förmiddagen, eller ända fram till 3 tror jag (?) Jag och småtjejerna ska gå ut och fota med min nya lilla bebis och så får ni se bilder senare idag eller imorn. Och ikväll väntar mys med mina kära gotlands-vänner! Vi ska ut och äta och sen drar vi hem till Alex och har det gött hela kvällen. Blir så jäkla bra!
Och imorn ska jag försöka få med mej pappa till hans kompis som kan allting om min kamera typ och så ska han få lära mej lite om alla inställningar. För den va sjukt mycket mer komplicerad än min förra, men sååååå bra!!!
Haha hej jag heter Amanda och jag är som en 4a åring på julafton typ. Så glad är jag för den!!
Men nu har jag iallafall ätit frukost precis och nu ska jag titta på Disney en stund och hoppas på att det ska sluta snöa så brutalt så vi kan gå ut och fota.
Förresten, är det bara jag som är helt överlycklig över att snön är tillbaka??? Haha tror nog det. Vill inte ha vår än ju som alla andra tjatar om, det är ju bara Januari lixom. Gud vad jag babblar, vi hörs sen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: