Disney morgon

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Hoppas alla har en bra dag i skolan medans jag ligger hemma i sofffan och kollar på Disney och har det mysigt. Fast jag blir lite arg när jag kollar på Disney! Det är ett program om Stitch och det är typ det bästa som finns. MEN dom har tagit bort Lilo och alla normala människor och satt in en massa äckliga manga figurer. Hatar manga! Dom är så fula och så pratar dom konstigt. Är inte speciellt förtjust i asiatiska tecknade program som ni kanske förstår...BLÄ.
Haha.
Idag blir en lugn dag eftersom febern inte försvunnit än. Ska mysa med mina katter heeeeela dagen och äta massa frukt. Haha spännande dag. Men ni får ha det bra så hörs vi sen, puss.
 
Ända bilden jag hittade nu, har ingenting med texten att göra haha men det får duga. Den är tagen på Gotland i sommras iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: