And I can't be there with you

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Dagen gick ganska bra även fast den va lång. Har roligt med mina tjejer så det får tiden att gå lite snabbare.
Tog sällskap hem med Frida, så himla go tjej! Pratade as länge innan vi gick åt varsitt håll. När jag kom hem så hoppade jag i min onepiece, min äkta. NAAAAAT. Haha den är från Turkiet så den är så oäkta som den bara kan bli. Fryser som bara sjutton också så jag dricker te och försöker få upp värmen igen, ska snart börja plugga engelska glosor som är tills imorn, och senare gå ut och gå med mamma. 
Idag är jag på jättebra humör! Känner mej lycklig. Har allt jag behöver för att må bra. Min fina familj, några riktigt bra vänner, min kamera och så mår jag bra både fysiskt och psykiskt (stavas det så??) Haha strunt samma, jag är glad för det jag har och jag behöver absolut inget mer! Haha fröken possitiv här just nu.
Ha en bra kväll, får se om jag kikar in här nån mer gång idag eller inte. Puss.
Haha kolla mitt öra, vad fult!! + ett fake smile på det också.

Kommentarer

  • Fridis säger:

    Åh du som är go vännen!! Love you <3

    Svar: Loooove u!! <3
    Amanda Johansson

    2013-01-23 | 21:11:54

Kommentera inlägget här: