All around the world people want to be loved

Kategori: Allmänt

Låååååååång dag men nu är jag äntligen hemma!
Sitter och lyssnar på...vad tror ni? Justins nya album igen. Haha jag har lyssnat igenom det kanske 312 gånger sen det kom ut. Så sjukt bra!!! Den bästa är lätt Nothing like us! Gråter varje gång haha. Nej men seriöst lyssna på den och tänk på texten! Åh den är så fin!!! Är så himla ledsen att jag inte har biljetter till när han kommer till Sverige i April, fan skulle göra vad som helst för att få åka dit :((
Haha okejokej jag ska sluta tjata nu.. 
Snart kommer mamma och pappa hem och då ska jag hjälpa mamma göra mat och sen ska vi ut och gå. Ska även hinna med att plugga till hemkunskaps provet som är imorn. Haha fattar verkligen ingenting!
Men nu känner jag att det här blev ett otroligt tråkigt inlägg, så vi hörs sen när jag har nått att säga.
 
HAHAHAHAHAHA sötaste någonsin!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: